Hírek

A jövő luxus SUV-ja a Lexustól: íme, az LF-1 Limitless tanulmány

Nyomtatás

A Lexus legújabb tanulmányautója kétségtelenül a napokban zajló Detroiti Autószalon egyik legnagyobb sztárja: Amerikában eleve töretlen népszerűségnek örvend a japán prémium márka, és a tengerentúli vásárlók különösen akkor jönnek lázba, ha egy merész formatervű óriás SUV modellt látnak.

Hivatalos: 700 lóerő feletti teljesítménnyel jön az új Ford Mustang Shelby GT500

Nyomtatás

A valaha készült legerősebb közúti Ford modell. Hamarosan nem az új GT, hanem egy másik legenda, a Shelby GT500 viseli majd büszkén ezt a jellemzőt: a 2019-ben érkező sportmodell ugyanis legalább 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.

Ha ilyen lesz az Infiniti jövője, akkor kérünk belőle

Nyomtatás

A Detroiti Autószalonon az Infiniti leleplezte a Q Inspiration Concept tanulmányt, amely egyes pletykák szerint a zászlóshajó Q70-es előfutára, a gyártó szándékai szerint viszont maga a jövő záloga: innen merít majd ihletet a japán prémium márka összes közelgő modellje.

Módosítás dátuma: 2018. január 16. kedd, 10:03

Szélsőségek helyett lóerők – az új Hyundai Veloster bemutatkozik

Nyomtatás

Elődje már-már bohókásan szélsőséges kialakítását elhagyta, helyette visszafogottan magabiztos kiállást kapott a vadonatúj Hyundai Veloster. Okkal. N csúcsmodellje ugyanis az eddigi 204-es plafon helyett rögtön 275 lóerővel lép új területekre.

Módosítás dátuma: 2018. január 16. kedd, 09:40

Köztes élmények – a Mercedes-AMG 53-as modellek bemutatkoznak

Nyomtatás

A Mercedes-Benz rögtön három olyan újdonságot hozott el a Detroiti Autószalonra, amelynek bármelyikét örömmel a garázsunkban tudnánk. Az E-osztály Coupé, Cabriolet, illetve az új CLS egyaránt 53-as megjelölést viselve, köztes AMG verzióban érkezett meg, koncepciójukban azonban bőven túlmutatnak a köztes jelzőn.

Japán elit – már hazánkban is kapható az új Lexus LS

Nyomtatás

A felsőkategória limuzinjai gyakorlatilag mára egyet jelentek a kényeztető luxus, a csúcstechnológiás komponensek és a mindent felülmúló teljesítmény egyvelegével. Az önmagától értetődő német triumvirátus mellett üdítő konkurens a Lexus zászlóshajója, amelyre méltán lehet büszke a japán márka – az LS 500 és a hibrid LS 500h pedig már hazai árcédulával is rendelkezik. A páratlan ügyfél-elégedettséggel rendelkező gyártó Európában azonban annak ellenére is nehezen tud érvényesülni a németekkel szemben, hogy az itt konvencionális márkákhoz képest jobb ár/érték aránnyal csábít.

Módosítás dátuma: 2018. január 15. hétfő, 21:50

Bemutatkozott az új Volkswagen Jetta

Nyomtatás

A Detroiti Autószalon adott helyet az új Volkswagen Jetta premierjének. A Mexikóban készülő szedán nálunk főleg cégautóként volt népszerű, így pedig széles körű érdeklődésre tart számot. Vagyis sokan fognak csalódni: az újdonság ugyanis Európában nem lesz elérhető.

Megérkezett az új Ford Mustang Bullitt, és nem bírunk a vágyainkkal

Nyomtatás

Ha nálunk nem is annyira népszerű minden hajtása, a Ford Mustang hosszú történelme alatt számos legendás sztorit és különleges modellt tudhat magáénak. Ilyen például a sötétzöld Bullitt, amely az Európában a nyár folyamán frissülő Ford Mustang személyében éledt újra – és milyen jól tette!

Lelepleződött teljes valójában az új Hyundai Veloster

Nyomtatás

A Hyundai Veloster előző generációja nálunk nem volt nagy sikertermék, amihez az is hozzájárult, hogy a forgalmazása idő előtt megszűnt Magyarországon. Ennek ellenére a sportos kompakt kap új generációt, olyannyira, hogy a kiszivárgott képeken már teljes valójában is láthatjuk az akár 275 lóerős modellt.

Belső értékek – az új Mercedes-Benz G-osztály bemutatkozik

Nyomtatás

Ízelítők végeláthatatlan sora kísérte érkezését, a felhajtás pedig ezúttal valóban indokolt volt: 1990 óta nem történt teljes generációváltás a Mercedes-Benz G-osztály esetében. Eddig. Most azonban itt van az új iteráció, amelyet ha kívülről nehéz is megkülönböztetni, belül új fejezetet nyit a modell történelmében.

2017-ben ismét a BMW volt a világ legnagyobb prémiumautó-gyártója

Nyomtatás

A vállalatcsoport 2017-ben világszerte 2,46 millió új autót adott át ügyfeleinek, amellyel sorozatban hetedszer döntötte meg egy évvel korábbi, saját értékesítési rekordját. Miközben a BMW és a MINI is új abszolút csúcsot könyvelhetett el, a BMW i almárka, a BMW M divízió és a BMW Motorrad is fennállása legeredményesebb esztendejét zárta.

2017-ben a BMW Group egész éves értékesítési mutatója új csúcsra érkezett, a müncheni központú vállalatcsoport így immáron sorozatban hetedik esztendeje múlja felül saját, egy évvel korábbi rekordját. A sikertörténet élén a BMW és a MINI iránt mutatkozó, töretlenül intenzív globális érdeklődés áll, amelynek köszönhetően mindkét márka új abszolút eladási rekordot könyvelhetett el, ahogyan a BMW i almárka, a BMW M divízió és a BMW Motorrad is új értékesítési csúcson zárt.

A vállalatcsoport központi márkájaként a BMW 2017-ben világszerte 2 088 283 darab új gépjárművet értékesített, amely 4,2 százalékkal múlja felül a 2016-os értéket és új eladási rekordot jelent. A sikerből a BMW X modellcsalád tagjai nagymértékben kivették a részüket, az egyre szélesedő portfólió ugyanis csak a tavalyi évben 9,6 százalékkal több ügyfél tetszését nyerte el, mint egy esztendővel korábban. Mindezt úgy, hogy a BMW X3 globális generációváltása csak az idei évre lesz pozitív hatással. Az új BMW 5-ös limuzin, amely 2017-ben ugyancsak átfogó generációváltáson ment keresztül, csak decemberben 55,2 százalékos értékesítési fejlődést produkált. Az év utolsó hónapjában átadott 30 359 modellel a típus egész éves eladási mutatója 291 856 darabon zárt, amely 6,3 százalékos abszolút növekedésnek felel meg. A BMW 5-ös sorozat ezzel továbbra is a világ elsőszámú prémium üzleti gépjárművének számít. A bajor prémiumgyártó kimagasló értékesítési sikeréhez 2017-ben a BMW 1-es sorozat és a BMW 7-es sorozat is jelentősen hozzájárult: amíg az előbbiből eladott 201 968 példány 14,7 százalékos egész éves gyarapodást, addig a zászlóshajó 64 311-es átadási mutatója 4,5 százalékos abszolút javulást jelent.

2017 decemberében a BMW Group újabb történelmi mérföldkőhöz érkezett: a vállalatcsoport átadta a tavalyi évben értékesített százezredik hálózatról tölthető modelljét. A BMW M GmbH is egész éves értékesítési rekordot könyvelhetett el, az előző évre 19,1 százalékkal rálicitálva, több mint 80 000 modellt értékesítve. A MINI is hasonló cipőben jár: 3,2 százalékos fejlődés után újabb rekordot zsebre téve bő 371 ezer példány talált gazdára.

A Rolls-Royce kakukktojásként összesen 3362 modellt adott át, amely 16,2 százalékkal elmarad ugyan az előző évtől, de ez csak az új generációs Phantom érkezésének vákuuma – jövőre ennél többel erősödik majd a márka, főleg, ha a fontos piacnak számító Közel-Keleten is rendeződnek a piaci viszonyok. Az új generációs zászlóshajó első példányai egyébként most érkeznek meg a gazdáikhoz, a várólista pedig meglehetősen nagy a modellre.

A BMW Group kétkerekű divíziója tavaly sorozatban hetedszer döntötte meg egy évvel korábbi, saját értékesítési rekordját, amely egyúttal azt is jelenti, hogy a január és december közötti időszakra vetítve 2017-ben a BMW Motorrad több robogót és motorkerékpárt adott át ügyfeleinek, mint korábban bármikor. Szám szerint ez 164 153 darab kétkerekű, amely a 2016-os teljesítményhez viszonyítva 13,2 százalékos abszolút gyarapodás.

Európában  a BMW és a MINI is tartja a tavalyi esztendőben elért kimagasló értékesítési szintet, a Nagy-Britanniában jelentkező gazdasági nehézségek ellenére a két márka 2017-ben összesen 1 100 975 darab új autót adott el az öreg kontinensen. Ez 0,9 százalékos javulást jelent.

3. oldal / 808