Hírek

A következő F-Type alapjain térhet vissza a Jaguar XK

Nyomtatás

A Jaguar 2014-ben nyugdíjazta az XK-t, ám sokan azóta is visszasírják az elegáns sportkupét. Úgy tűnik, az angoloknak is kezd hiányozni az autó, ugyanis maga Ian Callum, a gyáriak vezető tervezője beszélt róla, hogy visszatérhet a kínálatba az autó, méghozzá a következő generációs F-Type alapjait felhasználva.

Módosítás dátuma: 2017. október 20. péntek, 15:08

A Dacia fel van készülve az elektromos jövőre

Nyomtatás

Az elektromos autózás egyre dinamikusabban tör utat magának a piacon, és a prémium gyártók mellett immár az úgynevezett „mainstream” márkák nagy része is felkészült a villanyos jövőre. Az olyan gyártókról azonban eddig nem igazán esett szó, melyek kifejezetten az olcsó négykerekűekre specializálódtak, mint például a Dacia. A románok azonban most biztosítottak mindenkit, hogy fel vannak készülve mindenre.

Módosítás dátuma: 2017. október 20. péntek, 13:05

Hattyúdal – íme, a Mercedes-AMG G 65 Final Edition

Nyomtatás

A Mercedes-Benz G-osztály következő generációja – vagy legalábbis egy alaposabb frissítés – már a küszöbön van, így már nem sok maradt hátra a jelenlegi verzió ciklusából. A rengeteg frissítésen átesett, jó ideje piacon lévő variánst pedig egy Final Edition névre keresztelt változattal búcsúztatják a csillagosok, ami a legdrágább, 65 AMG verzió alapjaira épül.

Módosítás dátuma: 2017. október 20. péntek, 12:15

Négykarikás izgalmak – bemutatkozott az új Audi A7 Sportback

Nyomtatás

Az A7 kétségtelenül az Audi palettájának egyik legizgalmasabb tagja, amióta bemutatták 2010-ben. Az első generáció ideje azonban lejárt, és tudták ezt a gyáriak is, így éppen időben mutatták be a vadonatúj, második verziót, amely az A8 után a második négykarikás, ami a gyáriak legfrissebb megoldásait használja. Ezzel egyébként az A7 közelebb lépett a zászlóshajóhoz pozicionálás tekintetében is.

Módosítás dátuma: 2017. október 20. péntek, 10:44

Nem lesz elsőkerekes M BMW, de a kézi váltó is kihalhat

Nyomtatás

A BMW M divíziója mindig is komolyan vette a hagyományokat, és csak szükséghelyzetben szegi meg azokat. A vadonatúj M5 összkerékhajtása pontosan ilyen volt, ugyanis a 600 lóerős teljesítményt már nem tudták volna csak a hátsó kerekeken útra vinni, de azért így is biztosítanak egy olyan menetprogramot, amelyben csak a hátsó tengelyt hajtja a motor. Azt azonban leszögezték, hogy elsőkerékhajtású M-essel soha nem találkozhatunk majd.

Módosítás dátuma: 2017. október 19. csütörtök, 16:33

1. oldal / 575