Tesztek

Szívvel és lélekkel – Suzuki Ignis 4WD (2017) teszt

Nyomtatás

Alig egy hónapja igencsak pozitív érzelmekkel távoztunk a Suzuki Ignis hazai menetpróbájáról, a Suzuki ugyanis ismét bebizonyította, hogy remek kisautókat képes készíteni: az új, alig 3,7 méter hosszú Ignis formája abszolút egyedi, az autó kívül kicsi, miközben belül nagy, telis-tele ügyes ötletekkel, és nagyon alacsony tömege révén látszólag egyszerű 1,2 literes szívó alapmotorja is parittyaként képes mozgatni, ráadásul alig fogyaszt. Mókás adalékként pedig összkerékhajtással is elérhető.

Módosítás dátuma: 2017. március 21. kedd, 07:47

Csúcsdöntés – BMW 530i (2017) teszt

Nyomtatás

Üdvözöljük a józan autózás felső határán! Ennél több egyszerűen nem kell, mint amit a vadonatúj 530i kínál: luxusautós finomság, izmos motor 7-8 literes fogyasztással, végtelen kényelem, maximális biztonság és olyan opciók, amelyet eddig csak sci-fikben láthattunk. Az új 5-ös mesteri, ezt valahol el is várjuk tőle. De vajon a tökéletességre törekvés nem megy a karakter rovására? Maradt még élmény is a modellben? Jogos kérdések, és mi mindnek utánajártunk.

Módosítás dátuma: 2017. március 18. szombat, 09:05

A legvagányabb testvér – Citroёn SpaceTourer BlueHDi 150 teszt

Nyomtatás

Praktikum, helykínálat, egyszerűség: korábban nagyjából ennyit várhattunk el egy kisbusztól, azonban mostanra már annyit fejlődött az autóipar, hogy ezekben a kategóriákban is szükség van némi pluszra ahhoz, hogy előnyt tudjanak szerezni a gyártók az ellenlábasokkal szemben. A lényeg persze továbbra is az előbb említett három tulajdonság biztosítása, azonban a Citroёn SpaceTourer is bizonyítja, hogy már a kisbuszok esetében is joggal várhatjuk el az új technológiák és a finomabb megoldások jelenlétét.

Módosítás dátuma: 2017. március 16. csütörtök, 11:02

Törperős – Suzuki Ignis 2WD GL teszt

Nyomtatás

Alig egy hónapja igencsak pozitív érzelmekkel távoztunk a Suzuki Ignis hazai menetpróbájáról, a Suzuki ugyanis ismét bebizonyította, hogy remek kisautókat képes készíteni: az új, alig 3,7 méter hosszú Ignis formája abszolút egyedi, az autó kívül kicsi, miközben belül nagy, telis-tele ügyes ötletekkel, és nagyon alacsony tömege révén látszólag egyszerű 1,2 literes szívó alapmotorja is parittyaként képes mozgatni, ráadásul alig fogyaszt.

Módosítás dátuma: 2017. március 13. hétfő, 23:02

A mindenes – Ford S-Max 2.0 TDCi 210 Aut. Vignale (2016) teszt

Nyomtatás

Az S-Max egészen különleges helyet foglal el a Ford kínálatában. Nem véletlenül: a különc családi autó első generációja történelmet írt. A dinamikus formák rendhagyó változatosságként törtek be az addig csak dobozformát ismerő egyterűek piacára, a siker pedig nem is maradt el. Így nem csoda, hogy a Vignale csúcsváltozatot is az S-Max, nem pedig a nagytestvér Galaxy kapta.

Módosítás dátuma: 2017. március 10. péntek, 17:05

1. oldal / 182