Tesztek

Csúcsformában – Ford Kuga Vignale 2.0 TDCi Powershift teszt

Nyomtatás

Kuga még nem volt ennyire jó – a kijelentést ezúttal háromszorosan támasztja alá a Ford tesztautónk képében. Egyrészt a középkategóriás SUV megújult, felfrissült kiadásban érkezett szerkesztőségünkhöz, ráadásul rögtön a legdrágább hajtáslánccal. A hab tetején, cseresznyeként pedig a luxus felé kacsintgató, kényeztető lehetőséggel megtömött Vignale verzió áll.

Módosítás dátuma: 2017. február 22. szerda, 18:39

Ezt illik ma tudni 10 millióért - Renault Talisman Grandtour dCi 130 EDC teszt

Nyomtatás

Amennyiben a felesleges dőzsöléstől illetve 'puccolástól' eltekintünk, azt mondhatjuk, hogy a most tesztelt Renault Talisman képviseli nagyjából a józan ész határát, már ami a családi autóválasztást illeti. Sajnos így sem beszélhetünk aprópénzről, hiszen tesztautónk listaára minden jóval megpakolva elérte a 10 millió forintot, cserébe viszont tényleg mindent tud, ami manapság elvárható: nagyon kényelmes, az ‘ikeás’ ágytól kezdve a mosógépen át az egyhetes sífelszerelésig minden elfér benne, biztonságos, modern, rengeteg extrával kényeztet, szuperül néz ki, ráadásul szépen megy és nagyon takarékos.

Módosítás dátuma: 2017. február 17. péntek, 20:13

Szamba – Ford EcoSport 1.0 Ecoboost teszt

Nyomtatás

Talán már hóbortos külseje is elárulja, hogy tesztalanyunk bizony messzi külföldről érkezett. A Ford EcoSportot a crossoverek iránti egyre nagyobb kereslet csalta európai körútra, amelyet jobb formában, modern motorokkal készségesen meg is tesz.

Módosítás dátuma: 2017. február 15. szerda, 17:56

Átfordított hagyományok – Renault Scénic 1.2 TCe (2017) teszt

Nyomtatás

A hagyományos egyterűek kategóriája iránt folyamatosan csökken a kereslet, a dobozos modellekről a családosok inkább a divatosabb crossoverek/SUV-k irányába mozdulnak. Sokan ezért a népszerűbb kategóriára mozdulnak rá, a Renault azonban másként gondolkodott: dobozos modelljeit próbálta meg divatossá varázsolni. Az új Scénic-et elnézve, ez bizony sikerült is.

Módosítás dátuma: 2017. február 10. péntek, 12:16

Olyan nemes, amilyennek látszik: Jaguar XF 3.0 V6 S/C AWD teszt

Nyomtatás

Tesztünk főszereplőjét, az immár második generációjában járó Jaguar XF 340 lóerős, kompresszoros V6-os benzinmotorral hajtott változatát minden bizonnyal nem a márka hazai képviseletének aktuális akciója fogja eladni, melynek értelmében most minden Jaguar modellhez felár nélkül lehet összkerékhajtást társítani. Ez a vásárlóknak minden bizonnyal örömteli hír, és egyben okos ötlet ez az importőr részéről, azonban tudni érdemes, hogy a közel 900 ezer forintot kóstáló AWD rendszer a szóban forgó motor esetében az autó alapárának még az 5 százalékát sem teszi ki, és akkor az extrákról nem beszéltünk, márpedig Jaguarról lévén szó akad bőven.

Módosítás dátuma: 2017. február 08. szerda, 12:57

1. oldal / 181