Magazin

Közösen még jobbá tehetjük a magyar autós újságírást

Nyomtatás

Már több mint nyolc esztendő lepergett azóta, hogy egy borongós téli napon nekiültem az Autó Pult első cikkének. Azóta rengeteget változtunk, de hitvallásunk, elképzelésünk maradt: olyan autós portált szeretnénk készíteni, amely segítséget nyújt vásárlói döntések meghozatalában, és önmagához hű maradva értéket teremt. Ebben kérjük most az Önök segítségét.

Módosítás dátuma: 2018. április 24. kedd, 15:58

Őrjöngő vadmacska – videón tombol a Jaguar F-Pace SVR

Nyomtatás

Az autórajongók számára nem sok szebb dallam létezik egy hörgő V8-asnál, a Jaugar pedig pontosan tisztában van ezzel, így nem meglepő, hogy a nemrég bemutatott F-Pace SVR -ről készült rövid reklámfilmben ez az egyik fő elem. Persze azért a látványról sem feledkeztek meg a marketingesek, a végeredmény pedig kétség kívül letaglózó lett – azt hiszem ezek után bárki képes lenne megkívánni az autót.

Módosítás dátuma: 2018. április 23. hétfő, 13:22

A bejáratás és következményei – második körünk az Opel Insignia krémjével

Nyomtatás

Még a tavalyi év augusztusában volt randevúnk minden idők legjobb Opel modelljével, a találkozás pedig olyan jól sikerült, hogy most megismételtük. Persze ezúttal sem csak kedvtelésből ültünk bele a 260 lóerős Insigniába, hanem alaposan lemértük, hogy mennyit változtak a korábban még bejáratós autó tulajdonságai.

Módosítás dátuma: 2018. április 17. kedd, 17:21

A McLaren Sennája mellé Senna McLarenje? – eladó a legenda F1-es autója

Nyomtatás

Vannak legendák, akiket sosem fogunk elfelejteni. Azt hiszem, hogy Ayrton Senna kétség kívül közéjük tartozik, hiszen még azok is ismerik a brazil nevét, akik azt sem tudják mi fán terem a Forma-1. Mondanunk sem kell, hogy ezek alapján mekkora kincsnek számít az a versenyautó, amivel utoljára nyerte meg a Monacói Nagydíjat a pilóta – most pedig egy szerencsés hazaviheti majd a McLaren MP4/8A típusú F1-es gépet.

Módosítás dátuma: 2018. április 12. csütörtök, 15:37

Rájuk fáj a fogunk: négyajtósok, amiket Európában is szívesen látnánk

Nyomtatás

A crossovereknek és SUV-knak kétségtelenül vannak a jó tulajdonságaik, azonban egy sor hátrányt is fel lehet sorolni velük kapcsolatban, így máig sem teljesen egyértelmű, hogy miért is kezdik szinte visszafordíthatatlanul átvenni a hatalmat az autópiacon. Az öreg kontinensen ez kiváltképp igaz, és bár nem ez az egyetlen oka annak, hogy nálunk sosem voltak igazán keresettek a nagyobb négyajtósok és szedánok, bizony ez is közrejátszik abban, hogy sok márka meg sem próbálkozik az európai piacokra betörni bizonyos négyajtósokkal. Most összeszedtük a legújabbakat ezek közül, melyeket nagyon is szívesen látnánk akár a hazai kereskedésekben is.

Módosítás dátuma: 2018. április 05. csütörtök, 18:36

Különleges ajándékkal készült a McLaren a BP23 vásárlóinak

Nyomtatás

Alig pár hónapja, hogy a McLaren bemutatta valaha volt leggyorsabb modelljét a Senna képében, az angolok máris a következő nagy dobásukra készülnek. Hamarosan érkezik ugyanis a legendás F1 szellemi utódjának tekinthető, egyelőre BP23 néven futó újdonságuk, amely a Senna testvéreként, ám a versenypályás használat helyett sokkal inkább a komfortra hangolva érkezik majd. Az autót ugyan egyelőre még nem láthatjuk, de azt most megmutatták a gyáriak, hogy milyen ajándékkal kedveskednek majd a vásárlóknak – méghozzá egy műtárgy képében.

Módosítás dátuma: 2018. április 05. csütörtök, 13:37

Szívómotoros autók 2018-ban – íme, a hazai kínálat

Nyomtatás

Az ún. 'downsizing' és a turbósítás már nem újkeletű dolog az autóiparban, hiszen a trend mintegy 10 éve kezdődött. Előtte inkább a nagyobb teljesítmény okán alkalmaztak feltöltőket a gyártók, azonban mostanra az egyre szigorodó normák és a(z eddig) könnyen kijátszható mérési ciklusok miatt szinte minden kategóriában megjelentek a turbómotorok. Sokan nem örülnek ennek, hiszen amellett, hogy a bonyolult csodaszerkezetek a valóságban ritkán képesek hozni a papíron ígért eredményeket, megbízhatóságuk és hosszú távú fenntartási költségük is számos kérdést vet fel. Az aktuális trendek ellenzőinek készültünk jelenlegi cikkünkkel, csokorba szedve a hazai piacon jelenleg elérhető szívómotoros benzines modelleket.

Módosítás dátuma: 2018. április 04. szerda, 18:50

Nemrég múlt el a bolondok napja – így mókáztak az autógyártók

Nyomtatás

A bolondok napja kedves „ünnep”, hiszen ilyenkor mindenki igyekszik megtréfálni ismerőseit vagy szeretteit. A modern, digitális világ beköszöntével pedig az autógyártók is csatlakoztak ehhez a jópofa szokáshoz, és akárcsak az elmúlt években, idén is jó pár érdekességgel készültek számunkra. Némelyikről hallatán persze rögtön mosolyra fakadunk, de voltak köztük olyanok is, amelyek egészen jó ötletnek tűntek.

Módosítás dátuma: 2018. április 04. szerda, 12:27

Fából vaskarika – fajátékok készültek a Maserati modelljei alapján

Nyomtatás

Az egyszerű autórajongót nem nehéz levenni a lábáról, hiszen szinte bármi elegendő lehet, aminek köze van szeretett négykerekűihez. Erre tökéletes példa a Maserati és a Playsam legutóbbi közös projektje: a prémium fajátékokkal foglalkozó gyártó ugyanis a legendás olasz márka autóit formálta meg a nemes anyagból, és a végeredmény még felnőtt szemmel is lenyűgöző – sőt, inkább úgy mondanánk, hogy felnőtt szemmel lenyűgöző csak igazán.

Módosítás dátuma: 2018. március 14. szerda, 15:20

Önök választották: a BMW 6-os GT az Autó Pult 2017-es Év Autója!

Nyomtatás

Szokásunkhoz híven – idén immár nyolcadik alkalommal – kihirdettük az Autó Pult Év Autóit. Ahogy az elmúlt években, úgy a 2017-es Autó Pult Év Autója választáson is kilenc kategóriában hirdettük ki a dobogósokat, a kategóriagyőztesekből pedig Olvasóink választhatták ki szavazásunk keretén belül a legjobbak legjobbját, vagyis az Autó Pult 2016-os Év Autóját. A szavazást február utolsó napján lezártuk, vagyis már meg is vannak az eredmények.

Módosítás dátuma: 2018. március 01. csütörtök, 11:59

Megsebzett ütőér – az M1-es autópálya kálváriája

Nyomtatás

A média és a közösségi oldalak az utóbbi időben rengeteget foglalkoznak az M1-es autópályával, nem véletlenül. Noha a szűk áteresztő keresztmetszet miatt már évek óta érik kritikák Magyarország egyik legfontosabb útszakaszát, 2018 elején mérvadóan romlott a helyzet. Most már az útburkolat minősége a központi téma. Lássuk hogyan jutott el jelenlegi, siralmas állapotába az M1!

Módosítás dátuma: 2018. február 27. kedd, 18:37

3. oldal / 114