Újdonságok

Japán elit – már hazánkban is kapható az új Lexus LS

Nyomtatás

A felsőkategória limuzinjai gyakorlatilag mára egyet jelentek a kényeztető luxus, a csúcstechnológiás komponensek és a mindent felülmúló teljesítmény egyvelegével. Az önmagától értetődő német triumvirátus mellett üdítő konkurens a Lexus zászlóshajója, amelyre méltán lehet büszke a japán márka – az LS 500 és a hibrid LS 500h pedig már hazai árcédulával is rendelkezik. A páratlan ügyfél-elégedettséggel rendelkező gyártó Európában azonban annak ellenére is nehezen tud érvényesülni a németekkel szemben, hogy az itt konvencionális márkákhoz képest jobb ár/érték aránnyal csábít.

Módosítás dátuma: 2018. január 15. hétfő, 21:50

Bemutatkozott az új Volkswagen Jetta

Nyomtatás

A Detroiti Autószalon adott helyet az új Volkswagen Jetta premierjének. A Mexikóban készülő szedán nálunk főleg cégautóként volt népszerű, így pedig széles körű érdeklődésre tart számot. Vagyis sokan fognak csalódni: az újdonság ugyanis Európában nem lesz elérhető.

Megérkezett az új Ford Mustang Bullitt, és nem bírunk a vágyainkkal

Nyomtatás

Ha nálunk nem is annyira népszerű minden hajtása, a Ford Mustang hosszú történelme alatt számos legendás sztorit és különleges modellt tudhat magáénak. Ilyen például a sötétzöld Bullitt, amely az Európában a nyár folyamán frissülő Ford Mustang személyében éledt újra – és milyen jól tette!

Lelepleződött teljes valójában az új Hyundai Veloster

Nyomtatás

A Hyundai Veloster előző generációja nálunk nem volt nagy sikertermék, amihez az is hozzájárult, hogy a forgalmazása idő előtt megszűnt Magyarországon. Ennek ellenére a sportos kompakt kap új generációt, olyannyira, hogy a kiszivárgott képeken már teljes valójában is láthatjuk az akár 275 lóerős modellt.

Belső értékek – az új Mercedes-Benz G-osztály bemutatkozik

Nyomtatás

Ízelítők végeláthatatlan sora kísérte érkezését, a felhajtás pedig ezúttal valóban indokolt volt: 1990 óta nem történt teljes generációváltás a Mercedes-Benz G-osztály esetében. Eddig. Most azonban itt van az új iteráció, amelyet ha kívülről nehéz is megkülönböztetni, belül új fejezetet nyit a modell történelmében.

Optimum: megérkezett a V8-as benzines Bentley Bentayga

Nyomtatás

A Bentley újdonságaival érintőlegesen ezidáig is foglalkoztunk, azonban mostantól kiemelt figyelmet kap a márka, hiszen tavaly hivatalossá vált, hogy az idei évtől hazánkban is megjelenik a brit luxusautógyártó: a szalon a Porsche Centrum Budapest XI. kerületi telephelyén a Szerémi úton nyílik meg, a Bentley modelljeit pedig már mostantól megrendelhetik a tehetős érdeklődők.

Türkmenisztánban kitiltották a fekete autókat a fővárosból

Nyomtatás

A negatív megkülönböztetés bizony nem szép dolog, még akkor sem, ha tárgyak vannak annak középpontjában. Márpedig Türkmenisztán kormánya pontosan ezt teszi, ugyanis kitiltotta a fekete színű autókat a fővárosból, Asgabatból. A hihetetlen intézkedésnek pedig kemény következményi vannak.

Módosítás dátuma: 2018. január 11. csütörtök, 12:55

340 lóerővel érkezett meg a frissített Ford Edge

Nyomtatás

A Detroiti Autószalon hajrájában a Ford némileg váratlan meglepetéssel jelentkezett: bemutatta a Ford Edge frissített kiadását, amely ST utónévvel rögtön új csúcsverziót is kapott. Egy rossz hírrel együtt.

Egyterű kozmetika – felfrissült a BMW 2-es Active és Gran Tourer

Nyomtatás

A BMW 2-es Active és Gran Tourer a bajor gyártó kínálatában egészen rendhagyó módon, egyterűként indult a Mercedes-Benz B-osztály ellenében, az elsőkerékhajtású platformra épülő első kísérlet pedig egészen jól sikerült. Ettől függetlenül az idő kíméletlenül telik, így a modellsorozatot most egy részleteiben átfogó frissítéssel rázták fel a gyáriak.

Driftelés közben tankolt – két világrekord született

Nyomtatás

A BMW M5 érdekes hagyományt épített ki magának: 2013-ban az előd már megdöntötte a leghosszabb driftelés világrekordját, most pedig az új, kapcsolható hátsókerékhajtással rendelkező generáció ért el elképesztő eredményt: 374,17 kilométert ment folyamatosan keresztbe.

Íme, a jövő műszerfala

Nyomtatás

A jelek szerint a jövő bizony igencsak nagyképernyős lesz. Miközben az évezred elején még sokan kritizálták az autóba helyezett érintőképernyőt, mára nem kérdés: a hatalmas digitális tapifelületeké a jövő. Ezúttal a Harman és a Byton is nagyot markolt.

3. oldal / 693