Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Szinte minden nap rádöbbenünk, hogy mennyire rohan az idő, amit többek között mi sem bizonyít jobban, mint például a Mercedes-AMG sportautója, az AMG GT: olyan érzésünk van, mintha a GT alig két éve lenne velünk, azonban a modell már több, mint 3 éve mutatkozott be, 3 éve tavasszal pedig már megérkeztek tulajdonosaikhoz az első példányok.

A bő 3 éves piaci szereplés az autós világban egy-egy modellciklus közepét jelenti (főként a prémiumoknál), amiből egyenesen következik, hogy a Mercedes-AMG rövidesen frissíti a GT-sorozat tagjait. Komoly változásokra nem kell számítani, de a megjelenés biztosan változik némileg, és az is biztos, hogy a futóművet, az utasteret, valamint az extrakínálatot is érintik majd a változások. A lényeg azonban a motorháztető alatt várható: az AMG GT sorozatban debütált a Mercedes-AMG azóta egyre szélesebb körben alkalmazott 4-literes, két turbófeltöltővel lélegeztetett V8-as erőforrása, ami még izmosabb lesz a hírek szerint.
 

Jelenleg a modellváltozat függvényében 476 (GT), 522 (GT S), 557 (GT C Roadster), vagy akár 585 (GT R) lóerőt teljesít a csodálatos hangú motor, azonban abból kiindulva, hogy egyes 63 AMG típusokban akár 612 lóerő leadására képes a 4-literes V8-as, még bőven van benne tartalék, úgyhogy a gyártó kis túlzással gyakorlatilag oda ‘húzza’, ahova csak szeretné. Az AMG GT-k lényegét azonban nem a lóerők száma, hanem az autó különleges hangulata, hangja, vezethetősége, presztízse és egyedi megjelenése adja. Amint hivatalossá válik a frissítés, természetesen rögtön jelentkezünk az információkkal.

Kommentek