Tesztek

Citroën C3 és C3 Picasso teszt (2010) - Aranyoskáim

Nyomtatás

Későn érkezni még a viszonylag hosszú fejlesztési periódussal rendelkező autóiparban is nagy erény – márpedig a Citroën nem az első volt, aki a kis egyterűek piacára betört. Ennek megfelelően a „buszosított” családbarát C3 jó lapokat húzott a pakliból, és máig kitartóan csavarja el a fejeket.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:32

Opel Zafira 1.6 Turbo CNG teszt (2010) - Okos alternatíva (lehetne)

Nyomtatás

Néhány hete egy egészen különleges tesztautó járt az Autó Pult szerkesztőségénél. Gondolom, elsőre most kinevetnek, hogy a fehér Opel Zafirát ezzel a jelzővel merem jellemezni, ám ez esetben az érdekesség a lemezek alatt, a technikában rejlik. Na meg abban, hogy hazánkban hivatalosan nem is kapható az a modell, amit jó 600 kilométeren keresztül nyúztunk annak érdekében, hogy választ kaphassunk a következő kérdésre:

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:31

Chervolet Spark 1.2 LT teszt (2010) - A legmenőbb törp

Nyomtatás

Az eddig csak egyszerűen az egyik legolcsóbb négykerekű eszközként kínált Daewoo Matizt Chevrolet Sparkot is megragadta az új idők szele: a tervezők ugyanis figyelemfelkeltő külsőt, és ehhez illően merész belsőt faragtak hozzá. De a sikeres mini hagyományos  tulajdonságairól is igyekeztek nem megfeledkezni.

Módosítás dátuma: 2011. augusztus 17. szerda, 14:31

Ford Focus RS - Honda Civic Type-R - Mazda3 MPS - Seat Leon Cupra R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2010. október 14. csütörtök, 00:27

Renault Mégane RS Cup - Honda Civic Type-R - Ford Focus RS - Mazda3 MPS - Seat Leon Cupra R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:30

Volkswagen Scirocco 2.0 TSI - Seat Leon Cupra R - Mazda3 MPS - Ford Focus RS - Honda Civic Type-R összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:29

Seat Leon Cupra R - Mazda3 MPS - Ford Focus RS - Honda Civic Type-R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Mazda3 MPS - Ford Focus RS - Honda Civic Type-R - Seat Leon Cupra R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:29

Honda Civic Type-R - Ford Focus RS - Mazda3 MPS - Seat Leon Cupra R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:28

Honda CR-Z menetpróba (2010) - Nem az erő a nyerő

Nyomtatás

Végre eljött a pillanat: elvesztettük CR-Z-szüzességünket. Már attól fogva nagyon vártam a hazai menetpróbát, hogy a Genfi Autószalonon részletesen megvizsgáltam az autót, véleményem szerint ugyanis az egyik legüdébb színfolt az idei újdonságok között a japánok „sporthibridje”. És hogy mitől sporthibrid? Hát attól, hogy

Módosítás dátuma: 2010. október 14. csütörtök, 00:37

Nissan Note 1.4 teszt (2010) - A-ból B-be

Nyomtatás

A modellfrissítés általában nem nagy dolog egy autó életében: néhány apróbb változtatással meg kell futni a kötelező köröket. A Nissan Note esetében nem egészen így történt, vagyis az orr mellett a műszaki tartalmon is kicsit módosítottak a mérnökök: a kisebb beavatkozások eredménye érezhető javulás lett.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:27

122. oldal / 127