Tesztek

Ki vagy te, óriás? – SsangYong Rexton G4 2.2 e-XDI 4WD Aut. (2017) teszt

Nyomtatás

A SsangYong ugyan jelenlegi formájában csak 2012 óta van jelen hivatalosan hazánkban, valójában a legrégebbi koreai gyártóról van szó, így nem csoda, hogy a nevet sokan ismerik azok közül is, akik kevésbé járatosak az autózás világában. A márka emblémája már rágósabb falat, ahogyan a márka különböző modelljeire rápillantó emberek között is jóval több zavaros tekintetet vélhetünk felfedezni, mint megvilágosodott szempárt. A vadonatúj Rexton már csak a méretei miatt is felhívja magára a figyelmet, így bőven volt alkalmam tapasztalni, hogy ki hányadán áll a legjobb SsangYonggal – de ne aggódjanak, az autó képességeit is alaposan próbára tettem mindeközben.

Módosítás dátuma: 2018. február 21. szerda, 19:39

Nem csalás, nem ámítás – Kia Stinger 2.0 T-GDI GT Line teszt

Nyomtatás

Valami közelít: valami lapos, valami széles, valami sportos, valami komoly. Az idő mintha lelassulna, az emberek megállnak séta közben, sokan mintha szellemet láttak volna, tátott szájjal dörzsölgetik a szemüket – némelyiküknek még néhány nem éppen szalonképes kifejezés is kicsúszik a fogai közt. Nem, ezúttal nem egy méregdrága prémiumról van szó, és pont ez az, ami még jobban összezavar mindenkit. Ez bizony egy Kia, de nem „csak egy Kia”, ez az új Stinger!

Módosítás dátuma: 2018. február 16. péntek, 20:23

Divatosan, vidáman, praktikusan – Citroёn C3 Aircross BlueHDi 100 teszt

Nyomtatás

Crossover a négyzeten – talán nem tévedek nagyot, ha e két szóval illetem a Citroёn újdonságát, a C3 Aircrosst. A franciák modellpalettájának legfrissebb tagja ugyanis a már egyébként is crossoveres stílusjegyeket magára öltő C3 még emeltebb, még crossoveresebb verziója, amely az alapmodell erényeit tovább fokozva próbál több és több szívet meghódítani.

Módosítás dátuma: 2018. február 22. csütörtök, 09:41

Volvo XC60 T8 (2018) teszt – Teljhatalom

Nyomtatás

A mindentudás komoly fegyver, pláne az autók világában, ahol a küzdelem nem is lehetne ennél kiélezettebb. Márpedig a Volvo XC60 csúcsmodellje éppen ezt ígéri, sőt, sokkal többet: egy szeletet a jövőből. 407 lóerős parittya? Végletekig kifinomult utazóautó? Benne van mindkettő, sőt, cégre vásárolva még csak nem is kell irgalmatlan befektetés hozzá.

Módosítás dátuma: 2018. február 15. csütörtök, 15:55

Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 (2017) teszt – Kiskirály

Nyomtatás

Néhány évvel ezelőtt egy kisautóról a következő jelzők juthattak eszünkbe: kicsi (de tényleg!), egyszerű, olcsó, és a legtöbbjükre a nőies kifejezés is helytálló volt – ennyivel pedig nagyjából ki is fújt a sor. Mostanra azonban nagyot változott a világ, ugyanis méretben, minőségben, technológiában és megjelenésben is rengeteget fejlődtek ezek a modellek, és erre talán keresve sem találhatnánk jobb példát a vadonatúj Volkswagen Polónál. A GTI-n innen a jelen pillanatban elérhető legerősebb változatot fogtuk vallatóra nemrég.

Módosítás dátuma: 2018. február 15. csütörtök, 11:25

Kia Stonic vs. Opel Crossland X – Családi autók négymillióért

Nyomtatás

Egy ideális világban négymillióért kaphatnánk egy tágas, kényelmes, csendes, erős, hiánytalanul felszerelt családi autót újonnan. De ideális világ nem létezik. A négymillió forint pedig nem sok pénz az újautók világában. Mégis, mintha ezt próbálnák cáfolni, a vadonatúj Kia Stonic és a Opel Crossland X éppen ezeket a határokat feszegeti.

Módosítás dátuma: 2018. február 15. csütörtök, 11:23

Opel Crossland X vs. Kia Stonic – Családi autók négymillióért

Nyomtatás

Egy ideális világban négymillióért kaphatnánk egy tágas, kényelmes, csendes, erős, hiánytalanul felszerelt családi autót újonnan. De ideális világ nem létezik. A négymillió forint pedig nem sok pénz az újautók világában. Mégis, mintha ezt próbálnák cáfolni, a vadonatúj Kia Stonic és a Opel Crossland X éppen ezeket a határokat feszegeti.

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Executive CVT teszt – Sötét lovag, világos érvek

Nyomtatás

Egy szürke, komor januári napon botlottunk egymásba. Fekete gúnyája és szigorú tekintete baljós jelként, s persze nem sok jót sejtetve rímelt a rideg péntek délutáni időjárásra, azonban csuklyáját hátrahajtva a japán harcos szót kért magának, hogy eloszlathassa a külleme nyomán ébredő kételyeket. A Honda Civic fekete köntösbe öltözve látogatott el szerkesztőségünk garázsába, hogy szedánként, turbómotorral és automataváltóval bizonyíthassa rátermettségét.

Módosítás dátuma: 2018. február 15. csütörtök, 11:21

Infiniti Q60S 3.0t AWD teszt – Wellness közben letépi a fejed

Nyomtatás

Amennyiben egy Infiniti Q60 kupé, vagy akár Q50 szedán hátulján egy aprócska vörös ’S’ betűt vélnek felfedezni a típusjelzés mellett, kétszer is gondolják meg, ha versenyre szeretnének kelni vele. A vörös ’S’ betű ugyanis a márka új fejlesztésű 3-literes, biturbós V6-os benzinmotorjára utal, amelyért már számos kitüntetést zsebelhetett be a Nissan prémiummárkája. A csodaszép Q60-ban próbálhattuk ki az új motort a szériában járó hétfokozatú automataváltóval és az ügyes összkerékhajtással, és csak annyit mondhatunk, hogy az elismerések megérdemeltek, és mi is megnyugodtunk, hogy valóban kiváló autót választottunk tavaly a 2016-os Autó Pult Év Autója szavazás 10 millió forint feletti élménydús típusok kategóriájában, ahol a Q60 diadalmaskodott.

Módosítás dátuma: 2018. február 15. csütörtök, 11:20

Opel Insignia 1.5 Turbo (2018) teszt – Felszálló beszálló

Nyomtatás

Teszteltük már csúcs benzinessel, izmos és beszálló dízellel, így már csak egy kakukktojás maradt: az új Opel Insignia beszálló benzinmotorja. A kínálat legolcsóbb erőforrása ráadásul vadonatúj is egyben, így különösen vártuk, hogy lecsaphassunk végre az 1,5 literes, turbós négyhengeresre, amely ráadásul az erősebbik változatában érkezett meg hozzánk.

Módosítás dátuma: 2018. február 15. csütörtök, 11:19

Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 Q4 teszt – Úgyis beleszeretsz

Nyomtatás

Az olasz temperamentum messze földön híres, és ez szinte mindenre kivetíthető, amihez köze van a jellegzetes formájú országnak és lakóinak. Szerencsére így van ez legtöbbször az autóikkal is, így egy olasz vasban helyet foglalva joggal várhatjuk, hogy a pulzus és az adrenalin szint az egekbe szökik. Az Alfa Romeo Giulia már dízelként is bizonyította a hatást, ám a legutolsó apró kételyek kizárása érdekében a kétliteres, 280 lóerős benzinessel szerelt Veloce kivitel is ellátogatott szerkesztőségünk garázsába.

Módosítás dátuma: 2018. február 15. csütörtök, 11:18

1. oldal / 94