Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

A legújabb Insigniákon még meg sem száradt a festék, az Opel máris teljessé tette a családot, ugyanis az ötajtós Grand Sport és a kombi Sports Tourer mellett bemutatkozott a Country Tourer kivitel is. Az emelt hasmagasságú, általunk csak telekjáróként aposztrofált verzióról egyelőre csak három képet osztottak meg velünk a gyáriak, de a lényeg ezeken is látszik: az újdonság hozza elődje robosztus, férfias kiállását, miközben megőrzi az új generáció eleganciáját és sportosságát.

A külsőt tekintve természetesen az autó alsó élein végigfutó műanyag borítás jelent újdonságot, de a lökhárítókat is lecserélték a mérnökök, ezzel biztosítva a „terepes” megjelenést – persze az eleganciát támogatva azért jutott némi ezüst betét is a fekete matériák közé. A hasmagasságot 2 centivel növelték a mérnökök, ami nem jelent lényeges különbséget: a Country Tourer természetesen továbbra sem igazi terepjáró, és nem is szeretne az lenni – sokkal inkább a látványról szól ez a változat. Ezen kívül még a tetősínek léte és a tető teherbírásának 100 kilogrammosra növelése jelent újdonságot.

Az új generáció is megnyerő lett, akárcsak elődje

Az utastérben továbbra sem utal semmi arra, hogy nem az átlagos Insignia kombiban ülünk, de ez már az előd esetében sem jelentett problémát. Extrák tekintetében természetesen ugyanazok a lehetőségek állnak rendelkezésre, így a legmodernebb vezetéstámogató, biztonsági és kényelmi opciók közül választhatnak majd a vásárlók, melyeket korábbi részletes bemutatónkban már olvashattak – ezen a téren nem különbözik átlagos testvéreitől a Country Tourer.

Az utastérben ezúttal sincs különbség

Erőforrások tekintetében is osztozik testvéreivel az újdonság, ahogyan tette azt az előd is. A Country Tourer így az Opel új és korábbi motorjainak széles garmadájával lesz elérhető, és természetesen nyolcfokozatú automata és összkerékhajtás is kérhető lesz hozzá – persze csak azokhoz a szerkezetekhez, amelyekhez az átlagos testvérek esetében is. Az Insigniát hajtó egységekről szintén korábbi bemutatónkban és Vajda kolléga menetpróbájában olvashatnak részletesebben. Az árakról egyelőre nem esett szó, de nem tévedünk nagyot, ha az előző generáció szintjére lőjük be a felárat, ami 550 ezer forint volt – ennél nem számíthatunk lényegesen nagyobb különbségre.

Kommentek