Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Tudósítónknak lehetősége adódott bepillantást nyernie Kuba nem éppen hétköznapi autós bioszférájába, amelyet ezúttal képek formájában osztunk meg Önökkel. Ötvenes évek utánérzés, szivarfüsttel, gépolajszaggal.

Amit nem látunk minden nap - galériaMagyar szemmel a galériában megtalálható összes jármű érdekes, ám néhány ínyenc különlegességet érdemes kiemelni: ilyen például az autómúzeum egyik porosabb sarkában álló 1930-as Cadillac V16, melynek önmagában már a 7,4 literes, 16 hengeres motorja sem hétköznapi jelenség.

De találunk itt 5 tonnás összsúlyú teherautót is 1915-ből, melynek 7,7 literes, négyhengeres motorja 40 egész lóerőt présel ki magából – mindezt pedig a hátsó kerekek felé lánchajtás továbbítja. A motorok kedvelői is látnak majd meglepő dolgot, ugyanis tudósítónk lencsevégre kapott egy Ariel Square Fourt is 1931-ből, amely azon gyártó műhelyéből került ki, melynek jogutódja ma a világ egyik leggyorsabb autóját, az általunk is próbált Atomot gyártja.

Ezek után azon, hogy a kínai autók is kezdik elözönleni Kubát, és hogy odaát már a kukának is kereke van, már meg sem lepődünk…

Jó csemegézést kívánunk!

Kommentek